Anmälan: Norrskenskonferensen

Framtidsspaningar, seminarier och inspel från arbetarrörelsens främsta företrädare.
Klicka här för länk till anmälan

OBS! Begränsat antal platser på den fysiska konferensen – först till kvar gäller.
Det är viktigt att du anmäler dig även om du tänker delta hemifrån via Zoom.

Vad är Norrskenskonferansen?

Den 24 oktober samlar vi människor från hela Norrbotten i en samverkanskonferens mellan Socialdemokraterna Norrbotten, LO-distriktet i Norra Sverige, ABF Norr och Sunderby folkhögskola med syfte att skapa mötesplatser och forum för att diskutera arbetarrörelsens roll i samhällsbygget.

Vi kommer att göra framtidsspaningar och lyfta frågor som rör arbetarrörelsen med ett folkbildande öga. Dagen kommer att innehålla seminarier och deltagande från några av arbetarrörelsens främsta företrädare.

Delta på plats eller via Zoom

För att alla ska få ut mesta möjliga av Norrskenskonferensen 2020 så kommer det att finnas möjlighet att samlas lokalt i kommunerna och det bästa är att om du vill delta digitalt hemifrån kommer det att vara möjligt via länk. Väljer du att delta fysisk ingår fika, lunch och mingel med andra arbetarrörelsemänniskor. Observera att vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer vilket gör att deltagarantal per kommun sätts till ett max på 50 personer med säkerställt avstånd mellan deltagarna.

Hur, var och när?

Lördagen den 24 oktober 2020
Tid: 09.00-14.30

Välkommen med anmälan till en spännande semidigital dag med intressanta gäster och seminarier!

Program skickas ut två veckor innan konferensen till dig som anmält dig.